Az alsó Recina szabajyozási terve. Helyszinrajza [S 118 - No. 2193/1-3.]
Type | vízrendezési térkép, hossz- és keresztszelvény |
Size | 187 x 67 cm, 265 x 33,5 cm, 427 x 32,5 cm |
Reference code | S_118_-_No._2193/1-3. |
Main title | Az alsó Recina szabajyozási terve. Helyszinrajza |
Subject | No. 2193/1-3. Az alsó Recina szabalyozási terve |
Scale |
1:1000, 1:2000, 1:100
|
Date | Keletkezés éve: 1899.04 |
Contributor | Szerző: Schranz - okl. mérnök; Péch Béla - m. kir. kultúr főmérnök, a hivatal vezetője |
Technical features |
Fizikai leírás:
fénymásolat, papír, színezett, szabálytalan
Eredetiség: másolat; Kőbányák, Brajdicza és Delta farakhely. különbözö mérési pontok; vö No 2194/1, lásd még: No 2195/1-2, 216/1-2, 2197/1-4 Tárolás: csomó, hajtogatott, állított Szelvényszám: 3 |
Content |
Nyelv:
magyar, olasz, horvát
Mellékábra, melléktérkép: 2193/2 Az alsó Récina szabályozási terve, hossz-szelvény 2193/3 Az alsó Recina szabályozási terve, keresztszelvények Tartalmi leírás: országhatár helységek:Susak, Fiume; Recina folyó, tenger, szigetek Városi malom csatorna, Yurandich malom csatornája, Baccich malom csatornája Fiumara csatorna kikötő, Zwir; Susak és Fiume utcahálózatos településrajza, háztömbök; házak, háztömbök, papirgyár, gépház, tésztagyár, Yurandich malom, Baccich malom Srica malom, Lenaz malom, tervezett új vágóhid, szivház; Hajóépitő utca, Scarpa tér, megnevezetlen utcák és tervek, Budapest fiume vasútvonal, vasúti rendező, Vasúti és közúti hidak,; Vizkivételi mü, vizvezeték, tervezett fenékgátak a folyó szabályozásának vonala. 2193/2 a folyó hossz-szelvénye a meder tengelyében és a 2 ponton 2193/3 keresztszelvények |
Scope Link | 1560060 |
Source | National Archives of Hungary • S 118 Földművelésügyi minisztériumi térképek (19. sz.-20. sz.) • S Kormányhatósági fondokból kiemelt térképek (17. sz.-20. sz.) • S – Térképtár |
Content provider
ⓒ Copyright Info: Any publication of the present digital material requires permission from the content provider. To reach content provider directly, click on „Contact”.